marți, 11 decembrie 2012

Statusuri noi pentru indragostiti de Valentines Day

Cele Mai Noi Statusuri de dragoste de Ziua Indragostitilor 14 februarie – si cele mai frumoase STS de iubire de Valentines Day

Cum v-am obisnuit va ajutam cu cele mai Noi Statusuri de dragoste de Ziua Indragostitilor

Nu se poate o zi a indragostitilor fara cateva statusuri misto de dragoste.
Fie ca aceste statusuri de iubire sa va ajute in pic in a avea un Valentines Day fericit.
1. IUBIREA e frumoasa, IUBIREA e trista… chiar daca e frumoasa sau trista… IUBIREA exista…
2. Dragostea e speranta si fara speranta lumea nu ar exista…
3. Cine iubeste si tace, nici dracu n-are ce-i face…
4. Daca vreodata luna nu-ti va fi aproape, daca soarele va disparea, sa stii ca a mai ramas ceva: iubirea mea, care niciodata nu te va lasa.
5. N-ai fi crezut ca o sa te iubesc, n-ai fi crezut ca ma vei iubi, dar acum suntem impreuna si nimeni si nimic nu ne va desparti.
6. Iubirea e un cuvant care te face sa plutesti, sa visezi, dar nimeni nu a spus ca tot ea te face ssa suferi. Cand suferi din iubire pierzi toate visele
7. Spune-mi unde esti, sa stiu unde sa caut! Spune-mi ce visezi, sa stiu ce sa iti dau! Spune-mi pe cine doresti, sa stiu cine trebuie sa fiu! Spune-mi ca ma iubesti!
8. Esti iubitul mintii, inimii si trupului meu, esti printul fermecat al viselor mele romantice, incantarea si minunea sufletului meu!
9. Dragostea incepe cu o gluma si se termina cu un suspin.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
1