luni, 24 decembrie 2012

Mesaje amuzante cu ocazia craciunului

Am ales 10 mesaje amuzante pe care le puteţi trimite prietenilor cu ocazia Crăciunului.
1 – Îţi mulţumesc Doamne că de Crăciun ai grijă de prietenii mei! Cum mi-am dat seama că toţi sunt bine? Nu mă sună niciunul!
2 – E Crăciun! Este divin! Ne uităm pe geam afară…prin zăpadă Mosul zboară? … Ni se trage de la vin…
3 – Pe la geamuri cad steluţe, iar pe foc sunt sărmaluţe, iar bradul e la locul lui, Moşul e la treaba lui, să ne fie nouă bine, iacă şi Crăciunul vine. Crăciun Fericit!
4 – Dragă Moş Crăciun, începând de anul viitor mi-am propus să fiu o persoană modernă şi să renunţ la cash. Aşa că te rog să-mi aduci în dar un card, preferabil VISA sau MasterCard, cu fonduri nelimitate.
Îţi mulţumesc şi te pup! Crăciun Fericit!
5 – Moş Crăciun bate la uşă, scoate mâna din mănuşa, şi vă dă din palma lui darurile cerului, lângă brad şi lângă foc să vă umple de noroc!
6 – Sărbătorile când vin, să vă fie coşul plin, să aveţi pe săturate, casa plină, sănătate! Punga să geamă de bani, mult noroc şi La Mulţi Ani!
7 – Bucuria Crăciunului să ţină până în zori şi un cor de crăciuniţe să-ţi cânte de sărbători.
8 – Să primeşti cadouri frumoase, decorate cu fundiţe şi Daniela Crudu să-ţi fie una dintre crăciuniţe.
9 – Să găsiţi pe fiecare ramură a bradului împlinirea viselor şi cheia succeselor viitoare, iar Moş Crăciun să aducă doar pentru voi un sac plin. La Mulţi Ani!
10 – Nu-l mai căuta pe Moşu’ că îţi face fundul roşu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
1