joi, 20 decembrie 2012

Kat Von D artista tatuajelor ceruta de sotie


Kat Von D artista care face cele mai tari tatuaje de la emisiunea miami ink unde toti au corpul plin de tatuaje.
DJ-ul Deadmau5 (Joel Zimmerman) a ceruto de sotie pe Kat Von D prin intermediul unei retele de socializare.
Deadmau5 a scris pe Twitter: “Nu mai am răbdare până la Crăciun, aşa că…. Katherine Von Drachenberg, te căsătoreşti cu mine?” .Destul de romantic cred ca va fi o nunta mare unde vor veni numai oameni tatuati.
Răspunsul lui Kat nu a întârziat să apară, iar acesta a fost “DA”, urmat de un mesaj dedicat fanilor “Mi corazon!!! Mulţumesc pentru toate urările! Vă rog să mă scuzaţi, mă duc să-mi strâng logodnicul în braţe până scot sufletul din el”.
Acesta va fi prima căsătorie pentru Deadmau5, în timp ce Kat Von D este la a doua. Ea a mai fost căsătorită cu tatuatorul Oliver Peck între anii 2003 şi 2007.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
1